صالحی در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین:
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: فعلا نتیجه این مذاکرات رسیدن به یک فهم مشترک است و همین طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر تقدیر بر این باشد طی چند ماه آینده به یک توافق جامع که عزت ملت ایران حفظ شود، خواهیم رسید.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۳۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان عصر روز جمعه مورخ 21 فروردین در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر شد.

در این جلسه که به ریاست حضرت آیت الله یزدی و با حضور دیگر اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزاری شد، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گزارش مبسوطی از روند مذاکرات هسته ای در گذشته و ماه های اخیر ارائه و به مسائل فنی و دیگر برنامه های هسته ای کشورمان اشاره نمودند.

وی در بخشی از سخنان خود به هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در ارتباط با سیاست های کلی و ترسیم خط مشی ها از سوی معظم له اشاره و گفت: حمایت های ایشان برای تیم مذاکره کننده بسیار راه گشا بوده و تذکراتی که در سخنان اخیرشان به مسوولان و تیم مذاکره کننده دادند باید جدی و سرلوحه کار قرار گیرد.

صالحی ادامه داد: فعلا نتیجه این مذاکرات رسیدن به یک فهم مشترک است و همین طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر تقدیر بر این باشد طی چند ماه آینده به یک توافق جامع که عزت ملت ایران حفظ شود خواهیم رسید.

در ادامه این جلسه اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نکاتی را در این زمینه مطرح نمودند که از جمله آنها می توان به( ارائه گزارش مبسوط به مردم و نخبگان جامعه جهت رفع ابهامات در این زمینه، توجه به دیگر مسائل منطقه، گرفتن ضمانت قوی در توافق احتمالی آینده، توجه به ساختار مذاکرات، بررسی جدی مسائل حقوقی و محتوایی مذاکرات و....) اشاره نمود.

در پایان این جلسه نیز صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن تشکر توضیحاتی را درباره مسائل مطرح شده و نقطه نظرات اعضای محترم جامعه مدرسین ارائه کردند.

ارسال نظرات