معاون علمی وفناوری رئیس‌جمهور در حکمی امیرعلی حمیدیه را به عنوان دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری منصوب کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۹۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رئیس‌جمهور امیرعلی حمیدیه را به عنوان دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری منصوب کرد.

 در حکم حمیدیه آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش‌ها و فناوری‌های راهبردی کشور در حوزه سلول‌های بنیادی و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه ایده تا ثروت، جنابعالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون توسعه فناوری و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و با توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی وبین‌المللی نسبت به تدوین راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها، هماهنگی برنامه‌ها، طرح های توسعه‌ای و هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با این حوزه و نظارت بر امور مربوط در سطح کشور اقدام فرمایید.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو هیئت‌رئیسه پیوند سلول‌های بنیادی آسیا و اقیانوسیه، نماینده انجمن پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز شرق مدیترانه در انجمن جهانی پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و موسس بانک اهداکنندگان سلول‌های بنیادی ایران، بخشی از سوابق علمی و اجرایی دکتر امیرعلی حمیدیه است.

وی صاحب بیش از 60 مقاله و 120 خلاصه مقاله بین‌المللی، برنده جوایز متعدد بین‌المللی از سوی انجمن‌های علمی معتبر بین‌المللی در حوزه سلول‌های بنیادی و سخنران مدعو در کنگره‌های بین‌المللی پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز است.

پیش از این محمد واسعی دبیری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری را برعهده داشت.

ارسال نظرات