خبرهای داغ:
درگفت و گو با بسیج:

هدف از برگزاری جشن کوثر ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است

هدف از برگزاری جشن میلاد کوثر ترویج سبک زندگی فاطمی و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان است.
کد خبر: ۸۵۰۹۷۵۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

 مهناز حیدری مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از قزوین، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و اهمیت نقش زنان مسلمان، تبیین شخصیت حضرت زهرا (س)از اهداف برپایی مراسمات حضرت فاطمه(س) است.

وی افزود: اهمیت نقش زنان و مادران در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران و جهانی سازی فرهنگ فاطمی و نیز هدایت افکار در جهت آرمان های اسلام و انقلاب و تحکیم مبانی اعتقادی زنان از جمله اهداف این برنامه می باشد و نیز ولایت پذیری و ولایت مداری ازدیگراهداف برجسته این جشن می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان بوئین زهرا بابیان اینکه باید ادامه دهنده راه حضرت فاطمه(س) باشیم، اذعان کرد: یکی از راه های ترویج معارف فاطمی و تبیین شخصیت بانوی بزرگوار در جامعه اسلامی برگذاری اعیاد و جشن‌ها می باشد.

 حیدری خاطرنشان کرد: منش و شخصیت زیبای حضرت زهرا (س) برای کلیه آحاد جامعه بشری الگوی بی بدیلی است و می‌توان ابعاد مختلف برای سایرین تبیین نمود و این تنها با زبان نمی شود، بلکه باید عمل کنیم و خودمان را به این مرکز نور نزدیک کنیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع برای خواهران بسیجی تصریح کرد: فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای دختران، مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، طرح حافظان حریم خانواده، برنامه های تحکیم بنیان خانواده، همایش های افزایش جمعیت، برنامه های تجلیل از مادران و همسران شهدا و برنامه های فرهنگی از جمله برنامه‌های جامعه زنان در طول سال است.


2001/ ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها