خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه بندرترکمن :

سبک زندگی اسلامی مورد تأکید رهبری مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحيه بندرترکمن با اشاره به برگزاری جشن میلاد کوثر گفت: سیره و زندگی شهدا در سبک زندگی اسلامی مورد تأکید رهبر انقلاب مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۵۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ معصومه پارسا در سخنانی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا و قرار گرفتن جشن میلاد کوثر جزء یکی از برنامه های این اجلاسیه گفت: باید تلاش شود جشن میلاد کوثر امسال با رنگ و بوی شهدا برگزار شود و سیره و زندگی شهدا در سبک زندگی اسلامی مورد تاکید رهبر انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن فرصتی است تا بتوانیم توانایی های بانوان را در جامعه اسلامی نشان دهیم و از مادران و بانوان سخت کوش ایران اسلامی تجلیل و تقدیر نماییم .

پارسا تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه باید بر این باشد تا این جشن با حضور حداکثری بانوان و دختران برگزار شود و همایشی در تجلیل از فداکاری های مادران جامعه اسلامی ما و ترویج دهنده فرهنگ فاطمی در جامعه توسط بانوان باشیم.

پارسا افزود : جامعه ما در برهه كنوني با هجمه فرهنگي دشمنان مواجه است و دشمن هدفش تهي كردن متن و بطن جامعه از فرهنگ فاطمي و علوي است بنابراين بايد فعاليت ها و اقدامات فرهنگي اثربخش در مخاطبان برگزار شود.

وي با بيان اينكه انتظار ما از فرماندهان اجراي برنامه ريزي هاي دقيق و قوي است، گفت: بايد از امكانات و ظرفيت هاي شهرستان ها به نحو مطلوبي در برگزاري اين اقدام بزرگ فرهنگي استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار