خبرهای داغ:
حجت الاسلام زارع گفت که در امور هسته اي و مذاکرات اعتقادمان این است که کلام آخر و فصل الخطاب کلام رهبری است.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۷۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از حرف رسا، نماز جمعه 21 فروردین شهرستان بوانات به امامت حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان و چون هفته های قبل در حسینیه امام صادق (ع) سوریان بوانات برگزار شد.

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن ، جایگاه زن را در آینده جامعه بسیار مهم دانست و اظهار داشت: اشتباه راهبردي جوامع امروزي اين است که تصوّر از زن در خانه، تصوّر يك موجود درجه دومي است كه موظّف به خدمتگزاري به ديگران است اين درست نقطه مقابل آن‏چيزي است كه اسلام بيان كرده است.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری ازخطبه های نماز به توافق هسته ای لوزان اشاره کرد و گفت: اگر اين يک بيانيه صرف است و به قول بعضي ها يک بيانيه مطبوعاتي است که خوب ارزش بحث و نظريه دادن و تبريک گفتن و تحريک مردم براي حضور در خيابان و اظهار شادي و شادماني ندارد.

وی ادامه داد: اما اگر بيانيه نيست و توافق يا مقدمه يک توافق است، در آن تعهدات ايران با دقت و جزئيات مشخص شده ولي تعهدات غربي‌ها مبهم، کلي و موکول به آينده شده است! و دقيقاً به همين دليل است که مقامات غربي از توافقات به‌عمل‌آمده در لوزان به عنوان يک توافق خوب ياد مي‌کنند.

حجت الاسلام زارع مردم را به هوشیاری بیشتر دعوت کرد وضمن اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص توافق هسته ای  افزود: چون اعتقاد ما در مورد مسائل کشور اين است که تا آنجا که قوانين ما گوياست کارها بايد طبق قانون پيش برود و آنجا که قانوني تصويب نشده فصل الخطاب و ختام امور نظر ولي فقيه است در امور هسته اي و مذاکرات هم اعتقادمان همين است.

امام جمعه بوانات همچنین ضمن محکوم کردن تجاوز آل سعود به حقوق مردم مظلوم یمن این مهم را یک نسل کشی تحت حمایت دول عربی و حامی اصلی تروریست یعنی دولت آمریکا دانست و تصریح کرد: تمام ترس عربستان اين است که ملت يمن با روي کار آوردن يک دولت مردمي جلو زياده خواهي عربستان را در منطقه بگيرد و با از بين رفتن يک متحد قديميش که دولتهاي ظالم قبلي يمن بود زمينه شورشهاي داخلي عربستان فراهم شود و ان شاء الله اين دولت غير مردمي عربستان نابود گردد.

حجت الاسلام زارع ضمن حمایت از طرح یک فوریتی مجلس در تحریم سفرهای عمره، آل سعود را در خدمت به حرمین شریفین بی لیاقت دانست و افزود: وظيفه دولت اسلامي حفاظت از همه ايرانيان در کشور و جهان است و بايد اقدامات جدي در قبال اين بي حرمتي انجام گردد. البته نبايد درجامعه التهابات نامتعارف ايجاد شود و خصوصا کاربران فضاهاي مجازي بايد توجه داشته باشند که اظهار نظر درباره احکام دين بايد مبتني بر مباني اسلام و ديني باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها