مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی تاکید کرد

راه اندازی دانشکده هنر انقلاب در مشهد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: درصددیم که با کمک مسئولان، دانشکده هنر انقلاب با محوریت بسیج هنرمندان را در مشهد راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۸۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی امشب در مراسم گردهمایی هنرمندان بسیجی که به مناسبت روز بسیج هنرمندان در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) پارک ملت مشهد برگزار شد در خصوص اقدامات انجام شده توسط سازمان اظهار داشت: دوره‌های نویسندگی و کارگردانی در سال‌های گذشته برگزار شده که 45 نفر از هنرمندان در 2 رشته در دانشکده هنر تهران در حال برگزاری این دوره ها هستند.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های مختلفی از آثار هنرمندان بسیجی در زمینه های مختلفی چون کاریکاتور، نقاشی، آثار حجمی، عکس بر پا کرده ایم.

کمالی خاطر نشان کرد: خراسان رضوی بیشترین آثار ارسالی به جشنواره‌های هنری را نسبت به بقیه استان ها به خود اختصاص داده است.

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی از برگزاری 14 همایش تخصصی با محوریت بسیج هنرمندان کشور در خراسان رضوی خبر داد.

وی ابراز داشت: امسال چهار جشنواره شعر، عکس، فیلم و جشنواره سرودهای انقلابی را در در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

کمالی با تاکید بر راه اندازی دانشکده هنر انقلاب در مشهد گفت: امیدواریم با کمک مسئولان این دانشکده را در مشهد راه اندازی کنیم.

وی در پایان از فعالیت 7هزار هنرمند بسیجی در سطح استان خبر داد و افزود: 22 کانون بسیج هنرمندان در 18 شهرستان استان و چهار کانون در شهر فعال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار