مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل اعضای تیم مذاکره کننده را فرزندان انقلاب و مورد وثوق رهبری و نظام خواند و ایستادگی، خون شهدا و آبروی ملت را خطوط قرمز عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۹۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل افزود: حقوق بشر را نمی شود در واشنگتن یاد گرفت؛ حقوق بشر را باید از خانواده فاطمی یاد بگیریم. بنابراین امروز بشریت در برابر اوج فساد قرار گرفته و خانواده ای در مبارزه با این فساد ها موفق خواهد بود که از فاطمه زهرا (س) الگو بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فاطمه زهرا (س) نمونه تکریم، خویشتن داری، همسر داری، فرزنداری، توحیدباوری و ولایت مداری است؛ همگان را به پیروی از سیره حضرت زهرا(س) توصیه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل مذاکرات هسته ای اخیر در لوزان سؤیس توسط تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را یادآور شد و تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید خطوط قرمزی را که در فرمایشات مقام معظم رهبری ترسیم شده است، حفظ کنند زیرا این خطوط قرمز خون شهدا، ایستادگی مردم و آبروی ملت است.

حجت الاسلام فیاضی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نبود توافق بهتر از توافق بد است، اظهار داشت: ما می دانیم که مذاکره کنندگان کشورمان بچه های انقلاب و مورد اطمینان رهبری هستند ولی به فرموده مقام معظم رهبری دشمن ما حیله گر و فریب کار می باشد بنابرین تیم مذاکره کننده ی کشورمان باید با حفظ همه جوانب از استقلال و عظمت ملت شریف ایران دفاع کنند چراکه برای استقلال هسته ای چندین شهید در این راه تقدیم شده است.
 

 

ارسال نظرات