مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران:

بسیجیان ایرانی تاثیرگذارتر از هر بمب هسته‌ای هستند

مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران گفت: تک‌تک بسیجیان ما تاثیرگذارتر از هر بمب هسته‌ای بوده و دنیایی از نوع‌آوری هسته‌ای هستند.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۵۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

 

 

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران،مجتبی بلباسی در همایش تخصصی فن‌آوری هسته‌ای که در دانشگاه علم و فناوری مازندران (بهشهر) برگزار شد، اظهار کرد: قدرت علمی دانشمندان هسته‌ای ما سبب شده که دشمن مستکبر را با تمام غرور و خودکامگی، به پای میز مذاکره بکشاند.

 

وی بیان کرد: دانشمندان هسته‌ای ایران با فعالیت طاقت‌فرسا و با نیروی فکری بالا توانستند در برابر کشورهای غربی و استکباری بایستند و دموکراسی قدرتمند خود را به جهان ثابت کنند.

 

مسئول سازمان بسیج اساتید در دانشگاه‌های مازندران گفت: تک‌تک اساتید بسیجی ما تاثیرگذارتر از هر بمب هسته‌ای بوده و دنیایی از نوع‌آوری هسته‌ای هستند که با خودباوری و توان علمی خویش، دشمن را به زانو در می‌آورند.

 

وی تصریح کرد: فناوری هسته‌ای یک ابرفناوری و توسعه‌دهنده همه فناوری‌ها است، لذا باید در حوزه اقتدار، روحیه خود را در برابر دشمن استکبار جهانی ارتقا دهیم و با مقاومت، این سلاح را از دشمن بگیریم.

 

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز با اشاره به بیانیه لوزان و سه نکته کلیدی موجود در آن، افزود: در بحث پروتکل الحاقی، ایران همچنان زیر بار امضا نرفته است، خواستار لغو تحریم‌ها شد و توانست کاری کند تا دنیا حق غنی‌سازی کشورمان را به رسمیت بشناسد.

 

غلامرضا ضابط‌پور بیان داشت: در راستای تحریم‌ها، ایران از سوی چهار ارگان اعم از اتحادیه اروپا، کنگره آمریکا، ریاست جمهوری آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل سبب تحریم قرار گرفت و این تحریم‌ها به موضوعات هسته‌ای، حقوق بشر، تروریسم و موشک‌های بالستیک برمی‌گردد.

 

وی ادامه داد: ایران جزو کشورهایی است که متن سلاح هسته‌ای را امضا کرد و پروتکل الحاقی که بعدا به این پروژه ملحق شده است را هنوز امضا نکرده است.

 

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بابل پیام‌های عدم پذیرش پروتکل الحاقی را شامل تشکیک در سیاست‌های صلح‌آمیز ایران، ایجاد خدشه در روابط هسته‌ای ایران و روسیه، صدور قطع‌نامه و ارجاع به مسائل هسته‌ای در شورای امنیت سازمان ملل برشمرد.

 

ضابط‌پور با بیان اینکه اعمال فشار به گونه‌ای است که اگر مسائل هسته‌ای حل شود آمریکا دست از سر ایران بر نخواهد داشت، افزود: محدود شدن حاکمیت ملی کشور، اعطای بخشی از حاکمیت کشور به دست کشورهای دیگر، جامعیت بازرسی و تداخل در امور کشور، افشای اطلاعات محرمانه کشور و تهدید روند هسته‌ای و محدود شدن آن از جمله مسائلی است که جمهوری اسلامی ایران با حساسیت زیادی مانع از بروز چنین حوادثی شده است.

 

وی در پایان گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید هوشیار باشد که بتواند بحث غنی‌سازی را تثبیت کند و بحث توقف تحریم‌ها را به دنبال آن بیاورد و طرف‌های مقابل نیز این تضمین را بدهند که در بحث هسته‌ای کمک شایانی داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار