دانشجو نخبه معلول هرمزگانی عنوان کرد:

معلول کسی است که عاجز از خلق لحظه هاست

دانشجو نخبه معلول هرمزگانی گفت:هیچ وقت خود را معلول نمی داند و معلول کسی است که عاجز از خلق لحظه هاست.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از استان هرمزگان، عباس زائری مدرس دانشگاه و شاعر جوان 25 ساله مینابی و نخبه های استان هرمزگان است، کسی که شعار خواستن، توانستن را به واقعیت تبدیل کرده است و خیلی از جوانان و مردم او را سرلوحه مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات خود بدانند، کسی که مشکلات در برابر او کم آورده اند و نتوانسته اند او را اندکی از اهدافش باز دارد.

عباس زائری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده گفت: از همان زمان تولد با شرایطی خاص به دنیا آمدم  و شاید همین شرایط خاص بودن به  من  انگیزه  داد تا اینگونه خاص بمانم.

این جوان معلولی  هرمزگانی  همواره موفقیت هایش را مدیون خانواده و دوستانش میداند و افزود:  با این حال همواره و همه جا گفته ام من هنوز خود را موفق نمیدانم و زمانی موفق خواهم بود که بتوانم به مردم خدمت کنم.

جوان معلولی که عناوین مختلفی را چه در دوران دانشجویی و چه کارهای پژوهشی انجام داده است، کسی که بدون آزمون و به دلیل معدل بالا وارد دوره مقطع کارشناسی ارشد شد هیچ وقت خود را معلول نمی داند و عقیده دارد، معلول کسی است که عاجز از خلق لحظه هاست.

وی با بیان اینکه  معلولیت را یک موهبت از جانب خدا می داند، اظهار کرد: اگر یک زمانی دوباره متولد شوم  میخواهم  باز هم معلول باشم  چرا که اگر اینگونه نبود چنین دوستانی را نداشتم ، دوستانی که  همواره و همه جا در کنارم  بوده اند و لحظه ای  مرا  تنها نگذاشته اند.

زائری با اشاره به اینکه  بعد از خدا تنها مادر لایق ستایش است، تصریح کرد: عقیده دارم بهشت هم برای مادرم شاید کم باشد و ای کاش روزی بتوانم ذره ای از محبت هایش را جبران کنم.

عباس در روز سالگرد ولادت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر این روز را به تمام مادرانی که خودشان را فدای فرزندان خود کردند تبریک گفته است و به مادرش این جمله را تقدیم کرده است : «بعد از خدا تو لایق ستایشی مادر…»

ارسال نظرات