خبرهای داغ:
مسئول حوزه روستایی کوثر بندرترکمن فلسفه گرامیداشت روز مادر معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زن مسلمان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۹۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛صفیه چوگان مسئول حوزه روستایی کوثر بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگار بسیج در اظهارداشت: جشن میلاد کوثر به همت بسیج خواهران حوزه روستایی کوثر بندرترکمن ، در سالن ورزشی شهید عظیم گل برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب و تبیین عفاف و حجاب در جامعه از جمله اهداف این مراسم است.

چوگان افزود:اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، یعنی الگویی زهرایی، الگویی زینبی، زنان بزرگ، زنان با عظمت، زنانی که می‌توانند دنیا و تاریخی را تحت تأثیر خود قرار دهند، آن زمان زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است.

وی فلسفه گرامیداشت روز زن و مادر را مقابله با تبلیغات سوء دشمن و جلوگیری از آسیب ها و خطرات فروپاشی خانواده ها عنوان کرد و افزود:سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای مسابقه، اهدای جوایز به نفرات برتر برنامه جنگ شادی از دیگر بخش‌های ویژه‌‌برنامه جشن میلاد کوثر است

وی با اشاره به برنامه‌های دفتر بسیج خواهران سپاه در این خصوص بیان داشت: برگزاری جشن میلاد کوثر، دیدار با خانواده‌های شهدا ، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، حضور خواهران حلقات صالحین در نماز جمعه، ارسال پیامک تبریک برای اعضا از جمله این برنامه‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها