نماینده مجلس و عضو کمیته ناظر بورسیه‌های تحصیلی گفت: پرونده معترضان بورسیه به کمیسیون اصل نود مجلس منتقل شده و این کمیسیون اعتراض بورسیه‌ها را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۰۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره سرنوشت بورسیه‌های تحصیلی و جلسات کمیته ناظر، اظهار داشت: متاسفانه جلسات را به هم زدند و این در حالی بود که دوستان در وزارت علوم قول داده بودند این اقدام را انجام ندهند.

وی گفت: در جلسه‌ای که هفته پیش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور رئیس کمیسیون اصل نود برگزار شد، قرار شد پرونده معترضان بورسیه به کمیسیون اصل نود مجلس منتقل شود تا در این کمیسیون براساس قوانین بررسی‌ها انجام شود و از اعمال سلیقه درباره وضعیت بورسیه‌ها جلوگیری شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون به جلسات کمیته ناظر دعوت نمی‌شوند، ظاهرا جلسات این کمیته نیز برگزار نمی‌شود و آنها نیز منتظر نظر کمیسیون اصل نود در این زمینه هستند.

وی ضمن بی‌اطلاعی از نظر کمیسیون اصل نود درباره این پرونده‌ها گفت: آنچه مشخص است وضعیت پرونده‌ها به شکل قبل پیگیری نمی‌شود.

حجت‌الاسلام نبویان اضافه کرد: در حالی که سه نماینده کمیسیون حاضر در جلسات کمیته ناظر حق داشتند از جزئیات پرونده‌ها مطلع شوند، اما مسئولان سازمان امور دانشجویان این پرونده‌ها را در اختیار ما قرار نمی‌داد.

ارسال نظرات