با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)؛

نشست توجیهی فرماندهان نواحی و حوزهای مقاومت محور شهید برونسی در تربت حیدریه برگزار شد

نشست توجیهی محور شهید برونسی با حضور فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار و زاوه در سالن شهید برونسی تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۰۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه فرمانده سپاه امام رضا(ع) طی سخنانی برنامه های اولویت دار را عنوان کرد و افزود: امروز سپاه مخاطب بخشی از مطالبه خدا و اولیاء الله است و باید اولویت اصلی خود را در تقویت بنیه معنوی و خودسازی نیروها در انجام ماموریتهای محوله قرار دهد.

سردار غلامرضا احمدی اظهار کرد: پاسداری در سپاه تراز می خواهد و تراز اصلی ان هم خودسازی و تقواست.

وی در ادامه انتصاب فرماندهان جدید و جوان را برای پایگاهای مقاومت بسیج اولویت دوم سپاه عنوان کرد و افزود: مدیریت انتصاب بخش اعظم فعالیت فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت در 6 ماهه نخست امسال است و باید این ماموریت با تمام شاخص های عنوان شده در سطح استان به نحو مطلوب اجرا شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خطاب به فرماندهان حوزه های مقاومت گفت: پایگاههای برتر شهرستان را شاخص کنید تا همه پایگاههای یسیج به ان سمت حرکت کرده و رشد کنند.

احمدی اظهار کرد: حلقه های صالحین اولویت سوم فرماندهان است که باید از رویکردی آموزشی به سمت تربیتی و معرفتی حرکت کنند تا نتیجه مثمر ثمر تری در جامعه اسلامی داشته باشند.

وی بیان کرد: اولویت دادن به مباحث تربتی و رفتاری باید در حلقه های صالحین شکل بگیرد و خروجی ان باید تسهیل در مطالبات رهبری نظام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار