مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا در گفتگو با بسیج:

حضرت زهرا(س) محور هستی و خلقت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا حضرت زهرا(س) را محور هستی و خلقت معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۱۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

حجت الاسلام یحیی عبادیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با تبریک ولادت حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر،اظهار کرد: حضرت زهرا (سلام الله علیها) به عنوان محور هستی و خلقت شناخته شده که این خود به بانوان در اسلام کرامت بخشیده است و موجب شده از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

وی افزود: حضرت فاطمه( سلام الله علیها) بانویی باگذشت و اسوه صبر و شکیبایی بوده و زندگی ساده‌ای داشتند که باید ساده زیستی ایشان برای دختران و زنان جامعه ما الگو باشد.

حجت الاسلام عبادیان با بیان اینکه نام حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) در طول تاریخ زنده و جاودانه است، اضافه کرد: بانوان ایرانی با الگوگیری از سبک و سیره زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا مطالعه و بررسی شیوه زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) برای همه زنان جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: امروز نیاز داریم به رفتارهای حضرت زهرا (سلام الله علیها) تأسی کنیم که قطعاٌ نتیجه آن تربیت صحیح فرزندان خواهد بود.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی با بیان اینکه درس ولایتمداری را باید از حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیاموزیم، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری حضرت زهرا (سلام الله علیها) و عشق به ولایت از زمان پیامبر و امیر‌ مومنان (علیه السلام) دیده می‌شد و تا پای جان در دفاع از حریم ولایت ایستادگی کردند.

وی ماهواره را یکی از ابزاهای دشمنان برای دور کردن خانواده های ایرانی از اعتقادات اسلامی دانست و افزود: دشمنان با کمک ماهواره تلاش دارند بنیان خانواده ها را سست کنند و از این طریق به اهداف پلیدشان برسند.

حجت الاسلام عبادیان گفت: افزایش طلاق و برخی ناهنجاری های اجتماعی در جامعه از آسیب های ماهواره است و باید هوشیار باشیم و به راحتی این ابزار دشمنان که برای ریشه کنی اسلام و انقلاب به کار گرفته شده وارد خانه های خود نکنیم.

ارسال نظرات