خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن 20 جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهراسلام ا.. علیها و روز مادر و روز زن،جشن میلاد کوثر به همت حوزه بسیج شهید محلاتی (عشایری) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۱۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن 20 جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهراسلام ا.. علیها و روز مادر وروز زن، بسیج عشایری شهرستان، اقدام به برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور بسیجیان خواهر پایگاه های طه و ضحی در مکان مسجد موسی بن جعفرعلیه السلام شهر آشخانه نمود.

این مراسم  با سخنرانی حضرت حجه الاسلام حسام امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا شهر آشخانه در مسجد موسی بن جعفربرگزارشد.

حجه الاسلام حسام در ابتدا از شخصیت و زندگی حضرت زهرا سلام ا.. علیها مطالبی را بیان کرده و سیره و مشی این بانو را اسوه والگوی مناسبی برای مادران و زنان جامعه اسلامی دانست.

وی در ادامه افزود: در عصر جاهلیت مردم دختران را نحس و شوم می دانستند و با تولد فرزندان دختر آنها را زنده به گور می کردند هنگامی که خداوند حضرت فاطمه زهرا سلام ا.. علیها را به حضرت محمد صلی ا.. علیه واله و سلم و حضرت خدیجه سلام ا.. علیها دادند ،نتنها از تولد این دختر ناراحت نشدند بلکه خدا را شاکر بودن و با برخورد محبت آمیز و بزرگوارانه خواستند به همگان بفهمانند که فرقی بین  پسر و دختر نمی باشد تا جایی که لقب ام ابیها(مادر پدر) را به این بانو اطلاق نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها