خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید حسینیان قم خبر داد؛
فرمانده پایگاه شهید حسینیان حوزه شهید عابدی از بهره‌برداری فاز نخست کارگاه تولید قارچ با حضور جمعی از مسئولان بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۴۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حیدر دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه راهکارهای اقتصاد مقاومتی به عنوان رهنمود رهبر انقلاب اسلامی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور در اولویت فعالیت پایگاه‌های بسیج قرار گرفته است بیان داشت: پایگاه شهید حسینیان همانند دیگر رده‌های مقاومت بسیج در قم برنامه‌های ویژه‌ای را برای ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته است.

* آغاز به کار فاز نخست کارگاه تولید قارچ به وسعت 300 متر مربع

وی اضافه کرد: فاز نخست کارگاه تولید قارچ اندیشه به وسعت 300 متر فعالیت خود را آغاز کرده و مراسم بهره‌برداری از این کارگاه اقتصادی همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با حضور محمدعلی مختاران فرمانده حکمت‌الله میرزایی مسئول بسیج سازندگی و حجت‌الاسلام احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم، رضا اکبری فرمانده حوزه شهید عابدی، هیئت امنای مسجد فاطمیه و جمعی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

* استفاده از کارگاه‌های کوچک زود بازده در گردهم‌آوری ظرفیت‌های استان

فرمانده پایگاه شهید حسینیان حوزه شهید عابدی با بیان اینکه کارگاه تولید قارچ اندیشه به همت اعضای حلقه شهید محمودزاده با سرگروهی حجت‌الاسلام والمسلمین احسانی‌فر اداره می‌شود، مطرح کرد: پایگاه شهید حسینیان در سال جاری برنامه‌های اقتصادی دیگری از جمله راه‌اندازی فازهای بعدی کارگاه تولید قارچ اندیشه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اعلام اینکه تا کنون بیش از دو تن قارچ از کارگاه تولید قارچ اندیشه برداشت شده است، ابراز کرد: استفاده از کارگاه‌های کوچک زود بازده می‌‌تواند در گردهم‌آوری ظرفیت‌های قطره‌ای استان قم مؤثر باشد.

بر مبنای این گزارش، دهدشتی در سال گذشته عنوان فرمانده مؤفق‌ترین رده بسیج در کشور و حلقه شهید محمودزاده جایگاه حلقه نمونه در استان قم را به خود اختصاص داده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها