خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج رسانه قم خبر داد؛
سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم از برگزاری کرسی درس اخلاق رسانه با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۶۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمدمهدی موسوی در دیدار اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه با آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم اظهار کرد: در طلیعه سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اعضای شورای راهبردی سازمان بسیج رسانه استان قم دیدارهایی با علما و بزرگان حوزه علمیه در قم خواهند داشت تا از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شوند.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه از سال 92 در استان قم تشکیل شد و در نخستین گام انتخاباتی با حضور فعالان رسانه برگزار شد و در این انتخابات رئیس شورای بسیج رسانه و نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم با اشاره به اینکه تاکنون شورا نسبت به برگزاری 10 جلسه اقدام کرده است، بیان کرد: سازمان بسیج رسانه یکی از 20 قشر بسیج است و در حال حاضر این سازمان در قم دارای 150 نفر عضو است که 70 نفر از ایشان از اعضای فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در حلقه‌های صالحین مباحث معرفتی مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: تاکنون در بسیج رسانه پنج حلقه صالحین برگزار شده و برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین آثار مطلوبی به دنبال داشته است.

موسوی تصریح کرد: در بسیج رسانه به دنبال این بودیم که در بین رسانه‌ها دور از سلایق جناحی، وحدت و همدلی ایجاد کنیم و در این مسیر اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است؛ همچنین امسال به دنبال این هستیم که از نظر فنی رسانه‌ها را تقویت کنیم.

وی تربیت خبرنگار و فعال رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی به دور از دیدگاه کمی را از اهداف بسیج رسانه دانست و خاطرنشان کرد: البته اکنون در ابتدای کار هستیم که امیدواریم با رفع نقاط ضعف بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم همچنین از راه‌اندازی کرسی درس اخلاق رسانه خبر داد و گفت: این کرسی درس اخلاق با همکاری خبرگزاری رسا و با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری برگزار می‌شود.


ارسال نظرات