قناعتی :

جزئیات مراسم تودیع و معارفه معاونان شهردار

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه تودیع و معارفه برخی از مدیران شهرداری، گفت: باید این جلسات با حضور رسانه ها باشد که وعده و وعیدهای مدیران و کارنامه کاری آنها مشخص شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۶۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل قناعتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه برخی از مدیران شهرداری که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و به گفته مسئولان شهرداری بخشی از همایش فصلی مدیران شهرداری بود با انتقاد از این نحوه تودیع و معارفه مدیران، گفت: باید در مراسم های تودیع و معارفه از مراسم های تحت نظارت مقام معظم رهبری الگو گرفت. شاید ما در حد و اندازه این نهادها نباشیم، اما می توانیم الگو بگیریم.

قناعتی با اشاره به جزئیات این مراسم به مهر گفت: در ابتدای این جلسه تغییرات انجام شده در راستای تحول بیشتر در شهرداری عنوان شد و همچنین علیرضا جاوید به عنوان معاون فنی عمران و مازیار حسینی به عنوان مسئول پروژه مصلای تهران برگزیده شد. همچنین نادری معاون سابق شهرسازی مدیر پروژه بوستان ولایت شد و پشمچی زاده به عنوان معاون شهرسازی معرفی شد. صلاحی نیز به عنوان رئیس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری معرفی شد و در مراسم تودیع و معارفه سخنی از برنامه هایش در خصوص سازمان فرهنگی و هنری نگفت و تنها گزارشی در خصوص بودجه سال ۹۴ ارائه کرد.

وی در خصوص جابه جایی های انجام شده در شهرداری گفت: این جابه جایی ها حق شهردار است و شورا نمی تواند در حوزه این نوع تصمیم گیری ها ورود پیدا کند، اما حضور مازیار حسینی در معاونت فنی با توجه به تبحری که داشتند و تجربه چند ساله ای که کسب کردند، بسیار مفید بود و حیف بود که چنین تجربه در یک حوزه خاص محدود شود، هر چند جایگاه مصلی، جایگاه ویژه ای است.امیدواریم فردی که جای مازیار حسینی انتخاب شده بتواند پاسخگوی نیازهای تهران باشد.

قناعتی با انتقاد از نحوه تودیع و معارفه مدیران شهری، گفت: این برنامه در حاشیه برنامه فصلی مدیران برگزار شد که به نظر من مناسب نیست. چنین مراسم هایی باید در شهرداری از مراسم های مشابه در نهادهای زیرمجموعه رهبری الگو بگیرد.

وی ادامه داد: در این مراسم ها باید نمایندگان رسانه ها دعوت شوند تا وعده و وعیدهای مدیران جدید داخلی نماند و مردم بتوانند در آینده مطالبه گر باشند. همچنین گزارش عملکرد مدیر قبلی نیز مشخص باشد. 


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار