در بیانیه بسیجیان گلوگاه در محکومیت تجاوز رژیم آل سعود به یمن آمده است :
بسیجیان گلوگاه در انتشار بیانیه ای اقدام وحشیانه حمله به مردم مظلوم یمن و کشتار بی رحمانه مسلمانان یمن را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

 


 

 


 

 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، در این بیانیه آمده است؛ حمله نظامی عربستان سعودی به یمن، نمونه آشکار دخالت در تعیین سرنوشت مردم یمن است، البته یقینا ملت غیرتمند یمن به کمک خدای متعال با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و بر هیچ کس پوشیده نیست که رژیم منحوس آل سعود از خود اختیاری ندارد و این حرکت نیز با همراهی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب و تایید و پشتیبانی حکومت های وابسته به استکبار صورت گرفته است.

 

آتش افروخته شده رژیم آل سعود در آینده ای نزدیک دامن خودش را خواهد گرفت. حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان آن‌ها از تجاوز آشکار عربستان به یک ملت و کشور مستقل بر خلاف مقررات بین المللی بوده و بار دیگر سیاست مزدورانه آمریکا و متحدانش را آشکار ساخت و سکوت مجامع و سازمان های بین المللی نیز سرنوشت مشابه دارد.

ما بسیجیان شهرستان گلوگاه اقدامات غیراخلاقی و حمله به مردم مظلوم یمن و کشتار بی رحمانه مسلمانان یمن را محکوم می‌کنیم و از قیام مردمی مردم یمن حمایت می کنیم. دخالت بیگانگان به ویژه حمله نظامی عربستان سعودی به یمن را به شدت محکوم می نماییم و آن را نمونه آشکار دخالت در تعیین سرنوشت مردم یمن و ادعای پوشالی مدعیان دروغین حقوق بشر به ویژه غرب، می دانیم و اطمینان داریم ملت استوار و مسلحان یمن با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها