هیأت وزیران، جرایم مربوط به نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارایه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس را تعیین کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۸۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت هیأت وزیران، جرایم مربوط به نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارایه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس و ... را تعیین کرد.

متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:
1- جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارایه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس (Contact Center)، عدم پرداخت تعهدات مالی دارندگان پروانه ارایه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و عدم انجام تعهدات مندرج در پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCR) به شرح جداول پیوست که به مهر دفتر هیأت دولت تأیید شده است، تعیین می‌شود.
2- چنانچه هر یک از ارایه کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات نسبت به پرداخت مبلغ اتصال متقابل در مواعد تعیین شده اقدام نکنند، جریمه تأخیر تأدیه بر اساس نرخ سود بانک مرکزی از اولین تاریخ سررسید بدهی محاسبه شده و متخلف مکلف به پرداخت آن است.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، این مصوبه را در تاریخ 5/1/1393 برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اطلاعات و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

ارسال نظرات