مسئول سازمان بسیج سازندگی شهرستان مریوان گفت: بیش از 45 پروژه در قالب طرح اقتصاد مقاومتی سال گذشته در شهرستان مریوان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۱۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،رزگار روشن رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان اظهار داشت: اهداف بسیج سازندگی برنامه‌ریزی برای مشارکت جوانان در سازندگی و توسعه عرصه‌های عمرانی، کشاورزی روستاها و مناطق محروم می باشد. وی افزود: سال گذشته بسیج سازندگی مریوان بیش از 45 پروژه در قالب طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه شده است.

 

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در سال 93  با اجرای طرح هجرت دانش آموزی و اردوهای جهادی دانشجوی و ساخت پل روستای باغان، تعمیر و نوسازی خانه عالم، بهسازی و رنگ آمیزی 20 مدرسه سطح شهرستان و همچنین محرومیت زدایی روستاهای مریوان اقدام کرده است.
 

رزگار روشن با بیان اینکه در ابتدای سال جدید با سرکشی از 24 بیمار صعب العلاج و زنان بی سرپرست شهرستان مریوان 500 هزار تومان عیدی به هر کدام از خانواده ها اهدا شده است.
 

روشن ابراز امیدواری کرد: در سال 94 با ادامه طرح هجرت در این شهرستان و همچنین ادامه طرح اقتصاد مقاومتی جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم گامی موثر در این راستا بر دارد.
 

 رئیس سازمان بسیج سازندگی مریوان افزود: امیدواریم طرح مطالعاتی زمین های ورزشی 10 روستای مریوان جهت تکمیل و راه اندازی آنها برای فعالیت های ورزشی جوانان مشخص و اجرای شود.


 
وی در پایان تأکید کرد: رسالت بسیج سازندگی محرومیت ‌زدایی در مناطق محروم و آبادانی است و در همين راستا برنامه هاي مناسبي در سال 94 در شهرستان مریوان اجرا مي شود.

 

ارسال نظرات