استاد حوزه و دانشگاه:

شبکه های اجتماعی سبک زندگی فاطمی را تهدید می کند/ فروش کودکان عراقی و سوری به رژیم صهیونیستی توسط داعش

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنایات داعش در منطقه به حدی رسیده است که زنان را به قیمتی اندک و کودکان را به قیمتی گزاف به اسرائیلی ها می فروشند.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی امروز در جشن بزرگ میلاد کوثر که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد با بیان اینکه سبک زندگی فاطمی ما را در دنیا و آخرت سعادتمند می کند اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) محکم‌ترین برهان است و با خواندن چند کتاب این شخصیت بزرگوار را نمی توان شناخت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شبکه های اجتماعی سبک زندگی فاطمی را تهدید می کند ابراز داشت: دشمن نمی خواهد زنان ما مادر شوند و فرزندان صالح زیادی تربیت کنند.

وی با ابراز تاسف گفت:  امروزه را برای شناخت یک هنرمند، بازیگر و ورزشکار  زمان زیادی را صرف می‌کنیم اما برای شناخت سبک زندگی و سیره شخصیت های بزرگی که باعث تعالی زندگی ما در دنیا و آخرت می شود وقت نمی گذاریم.

 خسروی با اشاره به فرمایش پیامبر اسلام(ص) که جهاد زن خانه داری اوست گفت: این خود یک جاهلیت بزرگ است که زمانی از زنان خانه دار می پرسند شغلتان چیست از دادن پاسخ شرمسار می شوند.


این استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنایات داعش در منطقه به حدی رسیده است که زنان را به قیمتی اندک می فروشند و بچه های آنان را با قیمتی گزاف به  رژیم غاصب صهیونیستی می فروشند تا  از آنان بر علیه اسلام سرباز جنایتکاری تربیت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها