خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب از پیش‌بینی حضور 15 هزار زائر در صعود به ارتفاعات «بازی‌دراز» از پیش‌بینی حضور 15 هزار زائر در صعود به ارتفاعات «بازی‌دراز» خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۸۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مسعود قنبری اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌‌دراز مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان‌ نور از پنج‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری وارد شهرستان سرپل‌ذهاب می‌شوند، افزود: یادواره شهدای بازی‌دراز در بقعه احمدبن‌اسحاق در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور کاروان‌های فوق برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: در روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه جاری کاروان‌های اعزامی از سراسر استان صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را انجام خواهند داد.

وی بیان داشت: اسکان مسافران، ارائه خدمات رفاهی، فضاسازی مسیر صعود به ارتفاعات بازی‌ دراز و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله اقداماتی است که برای زائران این سفر معنوی در نظر گرفته شده است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب، فرماندهان دوران دفاع مقدس در این سفر معنوی سخنرانی کرده و راویان حقیقی جنگ تحمیلی نیز به روایتگری از رشادت‌‌های جنگ تحمیلی می‌پردازند.

قنبری تصریح کرد: باستانی‌کاران کرمانشاهی در این صعود اقدام به اجرای نمایش‌های باستانی می‌کنند و موسسات فرهنگی سطح استان نیز به ارائه خدمات به کاروان‌های اعزامی می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود 15 هزار زائر در سالگرد شهدای عملیات بازی‌دراز حضور داشته باشند.

ارسال نظرات