خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه احمد بن موسي (ع) گفت: اميدوارم دولت با حل مشكلات مردم بصورت عملي ، همدلي خودش را نشان دهد و ملت هم با همدلي با دولت و با امت واحد با توطئه هاي دشمن مقابله كنند.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۹۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام مصطفوي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه احمد بن موسي (ع) شيراز در نشست سياسي كاركنان اين ناحيه با موضوع مذاكرات هسته اي، با تبريك سال جديد و نام گذاري از سوي رهبر معظم انفلاب بنام ((دولت ، ملت ، همدلي و هم زباني)) گفت: اميدوارم دولت با حل مشكلات مردم بصورت عملي ، همدلي خودش را نشان دهد و ملت هم با همدلي با دولت و با امت واحد با توطئه هاي دشمن مقابله كنند.

وي ضمن تشكر از تلاش و زحمات تيم مذاكره كننده، گفت: از تيم مذاكره كننده و مسئولين مربوطه مي خواهيم كه:1- مواظب خدعه و فريب دشمن باشند، نكند حقوق حقه ملت و زحمات دانشمندان ما ناديده گرفته شود.

٢- از خطوط قرمز نظام و رهبري در توافقات بعدي عبور نكنند.

٣- جزئيات مذاكرات و توافقات براي ملت روشن شود.

٤- مراقب باشند آرمان هاي ملت ايران وخون شهدا پايمال نشود ، عزت و عظمت خدشه دار نشود.

٥- از زوق زدگي و برپايي جشن و پايكوبي پرهيز كنند ، زيرا اين تحركات و اقدامات علامت غلطي براي غربي هاست. مبني براينكه ايران به فراترازانتظارش دست يافته است.

٦- طوري رفتار كنيم كه تيم مذاكره كننده وآقاي دكتر ظريف در ادامه مذاكرات‏‏، طلبكار باشند نه بدهكار

 ( يعني بگويند مردم ما بيشتر از اين انتظار داشتند و ناراحتند) زيرا هنوز كار تمام نشده است و تا توافق نهايي كه ان شاء الله به خير و صلاح مردم باشد، زمان زيادي هست. لذا بايد با همدلي و دورانديشي بدون در نظر گرفتن مسائل جناحي و حزبي و گروهي براي رسيدن به يك توافق جامع و مفيد كه حق مسلم ما در آن لحاظ شده باشد تلاش كنيم.

٧- سعي كنيم توقعات مردم را بالا نبريم كه بعدا موجب فشاربه دولت و ملت ايران باشد.

٨- به اين موضوع به عنوان يك موضوع ملي نگاه كنيم كه با امنيت ملي مرتبت است و حزبي و گروهي به آن نگاه كردن، خطاي بزرگ و جبران ناپذيرو پرهزينه براي نظام است. ولذا در اين فرصت حدود سه ماه، با تفاهم و همدلي ضعف ها و نواقص را برطرف كنيم.

٩- نتيجه اينكه: نه اينطور است كه مارش پيروزي بسرائيم و شق القمر كرده باشيم و نه بايد عزا گرفت. بلكه بايد با مداقه ، مراقب باشيم كه اقداماتي نشود كه بعدا نشود از آن ها بازگشت. دشمن غير صادقي داريم او را در مقاطع مختلف تجربه كرده ايم اهل خدعه و حيله است و بارها آن ها را آزموده ايم. لذا در اظهار نظرها طوري رفتار كنيم كه اولا دشمن را دچار  اشتباه محاسباتي نكنيم، ثانيا دست تيم مذاكره كننده را پر كنيم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها