خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه خوسف گفت: مهم ترین راه حل مبازه با تحریم های دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است که پیاده سازی این سیاست مستلزم همدلی و همزبانی ملت و دولت است.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۲۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در خصوص شعار سال 1394 اظهار داشت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران با هجمه ها و تهدید های فراوانی از جمله مسائل مربوط به منطقه خاورمیانه، حضور داعش، مبازه با تحریم ها بی سابقه و ناعادلانه و همچنین مذاکرات هسته ای با کشور های غربی و در راس آنها آمریکا روبروست.

وی افزود: در این شرایط مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت نظام در این پیچ مهم و تاریخی؛ وحدت و همدلی ملت و دولت است.

فرمانده ناحیه سپاه خوسف تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و آگاهی که از شرایط جامعه ایران اسلامی داشتند به درستی بهترین نام را برای پیشرفت و ارتقاء انقلاب اسلامی ایران در منطقه عنوان کردند.

زارعی با بیان اینکه همدلی مردم با دولت سبب می شود تا دولت از پشتوانه ملی برخوردار باشد و  بتواند در عرصه های مختلف بهتر از حقوق ملت دفاع کند و به مردم خدمت رسانی کند اظهارداشت: بنا به فرموده رهبر، مهم ترین راه حل مبازه با تحریم های دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است که پیاده سازی این سیاست مستلزم همدلی و همزبانی ملت و دولت است.                                                                                   

مهم ترین ثمره وحدت دولت و ملت افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و نظام بین الملل است

وی در ادامه با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی دولت و ملت دو طرفه است گفت: مهم ترین ثمره وحدت بین دولت و ملت افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و نظام بین الملل است که قطعا این اقتدار باعث پیشرفت ایران اسلامی می شود.

فرمانده ناحیه سپاه خوسف ضمن اشاره به نقش بسیجیان در تحقق شعار های هر سال افزود: بسیجیان بازوی ولایت هستند و ان شاالله مثل همیشه با عمل به فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان بسیج به ثبت خواهند رساند.

زاعی تصریح کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت نسبت به شعار سال ان شاالله نهادهای بسیج و سپاه مثل همه ساله تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند قدم کوچکی در راستای ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند و شرمنده خون شهدا نباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها