خبرهای داغ:
مادر شهید مجتبی امیرآبادی زاده گفت: دفعه قبل که فرزندم به دیدن ما آمده بود می گفت" من به همراه همرزمانم 5 نفر از اشرار را دستگیر کردیم" و با این گونه سخنانش حسی در قلبم می گفت که فرزندم دوباره به خانه برنخواهد گشت.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۴۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

مادر شهید مجتبی امیرآبادی زاده در مراسم تشییع پیکر فرزندش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، گفت: من فرزندم را به خدا می سپارم و دعا می کنم همرزمانش سلامت باشند و بتوانند انتقام خونش را بگیرند و راهش را ادامه دهند.

وی اظهارداشت: دفعه قبل که فرزندم به دیدن ما آمده بود می گفت" من به همراه همرزمانم 5 نفر از اشرار را دستگیر کردیم" و حسی در قلبم می گفت که فرزندم دوباره به خانه برنخواهد گشت.

مادر شهید امیرآبادی زاده افزود: من با فرزندم حرف از شهادت می زدم اما او به من دلگرمی می داد و می گفت" چه چیزی بهتر از شهادت، شهادت راه خوبان است" و اینگونه خودش راه شهدا را پیمود و به هدفش رسید.
وی گفت: پسرم به عروسش قول داده بود که بعد از سفر به کربلا به خانه بخت بروند اما امروز او بدون عروسش به کربلا عروج کرد و به حجله دامادی رفت.

علی امیرآبادی زاده برادر شهید امیرآبادی زاده هم گفت: از اینکه برادرم به قافله شهدا پیوسته است خوشحالم؛ او را به رهبر و مردم شهید پرور ایران تقدیم می کنم و از آنها می خواهم که قدر خون شهید را بدانند و خونشان را پایمال نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها