خبرهای داغ:
همراه با کاروان شهدا/4

دوست شهید امیرآبادی زاده: خداوند با شهادت مقربان درگاهش الگوهایی را برای ما مشخص می کند

دوست شهید امیرآبادی زاده با بیان اینکه خداوند با شهادت مقربان درگاهش الگوهایی را برای ما انسان ها مشخص می کند و بر سر راه ما قرار می دهد تصریح کرد: همه ما باید از این فرصت ها و سرمایه ها استفاده کنیم و علاوه بر قدردانی این فرصت ها به خود آییم و به آنچه که خداوند ما را برای آن خلق کرده است دست یابیم.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۴۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
امام جماعت مسجد امیرآباد و دوست شهید امیرآبادی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهارداشت: همه ما می دانیم که شهدا انتخاب شده اند و شهادت تنها هنر مردان خداست.
حجت الاسلام محمدرضا نصرتی افزود: من اغراق نمی کنم و مجتبی هم مستثنی از سایر شهدا نبود ولی او مجمعی از خوبی ها، صفات اخلاقی پسندیده بود و آنچه که یک منتظر واقعی امام زمان (عج) باید داشته باشد را دارا بود.
وی با بیان اینکه خداوند با شهادت مقربان درگاهش الگوهایی را برای ما انسان ها مشخص می کند و بر سر راه ما قرار می دهد تصریح کرد: همه ما باید از این فرصت ها و سرمایه ها استفاده کنیم و علاوه بر قدردانی این فرصت ها به خود آییم و به آنچه که خداوند ما را برای آن خلق کرده است دست یابیم.
امام جماعت مسجد امیرآباد گفت: ما به دنیا آمده ایم تا جواب سه سوال را بدهیم؛ اینکه از کجا آمده ایم؟ برای چه آمده ایم و به کجا خواهیم رفت؟ که شهدا این سوالات را به خوبی پاسخ دادند و راهشان را پیدا کردند.
حجت الاسلام نصرتی با اشاره به اینکه شهادت متعلق به مرحله و زمان خاصی نیست افزود: شهادت برای مرحله خاصی نیست و در آن همیشه و بر روی همه اولیا و دوستان خداوند باز است و تنها لیاقت است که افراد را به درجه والای شهادت نائل می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار