خبرهای داغ:
جانشین دبیر ستاد احیای خراسان جنوبی خبر داد
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: طرح تذکر لسانی برای اجرا در استان آماده شده و پس از هماهنگی‌های لازم عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۸۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سید هادی موسوی زاهد صبح امروز در نشست هماهنگی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی به منظور اجرای طرح تذکر لسانی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده نام برده‌اند این فرمایش حاکی از آن است که تاکنون در این حوزه فعالیت مناسب و چشم‌گیری انجام نشده است.

وی به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی در راستای موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایشات ایشان روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه باید به صورت جدی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه تذکر لسانی در جامعه اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از پتانسیل حوزه‌های علمیه استفاده شود.

موسوی‌زاهد از آماده بودن طرح تذکر لسانی در استان خبر داد و افزود: این طرح پس از هماهنگی‌های لازم در سطح استان عملیاتی می‌شود.

وی به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به این انتخابات جلوگیری از وقوع منکرات سیاسی در سال جاری در دستور کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قرار گرفته است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر در استان امام جمعه بیرجند به عنوان رئیس ستاد، استاندار به عنوان جانشین و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان به عنوان دبیر ستاد فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین سه تن از معاونان استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای و قضایی استان به عنوان معاونان و مدیران ستاد احیای استان با این ستاد همکاری می‌کنند.

عفت، حجاب و حیا را در مورد دختران خود تقویت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها