اشتباه جبران ناپذیر عربستان نشانه ضعف در دکترین سیاسی و نظامی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: عربستان اشتباه جبران ناپذیری در حمله به یمن کرده است که نشانه ضعف در دکترین سیاسی و نظامی است، و بدون شک در این باتلاق غرق خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۹۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمد میرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با نگاهی به وضعیت ژئوپولوتیک(جغرافیایی) کشور یمن به اهمیت استراتژیک آن پی خواهیم برد و خود گویای این مسئله است که چرا آل سعود سعی می کند بر این منطقه تسلت داشته باشد البته این اقدام آل سعود نشان می دهد که دیگر راه ها بر رویش بسته شده است و این آخرین شانس آن است.

میرزاده در ادامه افزود: در این حمله که می توان گفت حمله کاخ نشینان بر کوخ نشینان است آمریکا هدف همیشگی خودش یعنی نا امن کردن منطقه و اسرائیل انحراف اذهان عمومی از غزه به سمت یمن را دنبال می کند عربستان اشتباه جبران ناپذیری کرده است که نشانه ضعف در دکترین سیاسی و نظامی است و بدون شک در این باتلاق غرق خواهد شد و در یمن شکست سختی خواهد خورد.

وی ادامه داد: عربستان دچار سرخوردگی سیاسی شده است برای شکست و رخنه در جبهه مقاومت دست به هر اقدامی می زند هزینه های زیادی می پردازد این هم در ادامه همان برنامه است.

میرزاده خاطر نشان  کرد: اما واقعیت تلخ تر برای آل سعود این است که اگر نتواند منطقه را کنترل کند و تسلط یابد منطقه را از دست خواهد داد و مقاومت مردم یمن و گروه انصار الله پیروز نهایی این جنگ است.

وی در پایان افزود: ال سعود تبلیغات سیاسی زیادی انجام داده است تا افکار عمومی را با خود همراه نماید اما در ادامه این جنگ تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد و کم کم متحدانش را از دست خواهد دادو تنها در این باتلاق غرق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار