مراسم جشنی با حضور خانواده های معظم شهدا در محل امام زاده سید صدر الدین اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۹۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،به نقل از سپاه ناحیه اردبیل، به مناسبت ولادت یگانه یاس آفرینش حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هفته زن مراسم جشنی با حضور خانواده های معظم شهدا و خواهران بسیجی در محل امام زاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه طی سخنانی بل گرامیداشت هفته زن و تبریک این روز به بانوان حاضر، با اشاره به شخصیت بارز و نمونه حضرت زهرا (س) بانوان حاضر را به پیروی از سیره حضرت زهرا (س) فراخواند.

وی با بیان اینکه بیش از 23 هزار نفر خانم با نام سادات در کشورمان در حال حیات هستند، افزود: امروز جامعه ما بیش از هرچیزی به مادر و همسری نمونه برای تربیت فرزندان صالح در جامعه نیازمند است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدسیاح مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل هم با گرامیداشت این هفته مبارک با بیان زیبایی های معنوی حضرت زهرا(س) بانوان حاضر را به اهمیت دادن به مسأله تربیت فرزند فراخواند و گفت: هنر یک مادر خوب، تربیت فرزندی نمونه در جامعه می باشد چراکه مسئول مستقیم تربیت فرزند ، مادر می باشد.

اجرای طنز، پخش کلیپ، قرائت بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تجلیل از مادران شهدا و مولودی خوانی از دیگر برنامه های اجراشده در این مراسم جشن بود.

ارسال نظرات