خبرهای داغ:
توسط فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی :

رها سازی 500 هزار قطعه بچه ماهی در سال 93

عضو مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی استان گلستان گفت: فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و پرورش آبزیان استان گلستان در سال گذشته بیش از 500 هزار قطعه بچه ماهی گرمابی و سردآبی به منظور پرورش رها سازی کرده‎اند.
کد خبر: ۸۵۱۰۳۰۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، احمد اسلامیفر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاربسیج درخصوص ضرورت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از عرصههای مستعد گلستان در زمینه اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی و آبزیان است اظهار کرد: در این زمینه نزدیک به 13 هزار میلیون ریال در سال 1393 تهسیلات بانکی پرداخت شده و فعالان این عرصه بیش از 500 هزار قطعه بچه ماهی گرمابی و سردآبی به منظور پرورش رها سازی کردهاند.

وی تصریح کرد: استخرهای ذخیره آب کشاورزی پرورش ماهی در قفس، آببندان از جمله منابع آبی مورد استفاده پرورش دهندگان ماهی در استان است.

عضو مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی گلستان ادامه داد: در راستای اقتصاد مقاومتی 16 تن ماهی سردآبی پرورش یافته در قفس در مجموعه سد گلستان شهرستان گنبد کاووس برداشت شد.

اسلامی فر در ادامه اذعان کرد: توصیه میشود کشاورزان که داری چاههای مجوز دار با فعالیت شش ماه اول سال و استخرهای ذخیره آب در مجموعه کشاورزی خود هستند جهت استفاده بهینه از امکانات، افزایش راندمان مصرف آب، افزایش عملکرد و تقویت اقتصاد معیشتی نسبت به پرورش ماهی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه بسیج سازندگی در سال 1393 تهسیلات بانکی پرداخت نموده که امید است در سال 1394 با توجه به منابع مالی که در اختیار بسیج قرار خواهد گرفت ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار