خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان قم:

بانوان در طول انقلاب همواره مدافع نظام بودند

جانشین فرمانده سپاه امام علی‌ ابن ابی طالب(ع) استان قم گفت: بانوان در طول انقلاب همواره مدافع نظام بودند و اگر سهمی بیشتر از رزمندگان نداشته باشند کمتر از آنان نیز سهم نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۲۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد کوثر که در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه برای تعیین منزلت هر فرد میزانی در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: بر اساس این میزان ویژگی افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: خداوند در عالم هستی برای هر چیزی الگوی تعیین کرده است که این الگو به منزله راهنما عمل می‌کند تا به این وسیله انسان‌ها راه سعادت را بپیمایند و از مسیر اصلی خارج نشوند و به نوعی بتوانند از این الگو سرمشق بگیرند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی‌ بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) الگوی برای تمام زنان جهان است گفت: وجود الگویی مانند حضرت زهرا (س) می‌تواند برای زنان بسیار ارزشمند باشد زیرا که حضرت مهدی (عج) ایشان را بهترین الگو برای مسلمانان معرفی کرده‌اند.

حافظی تصریح کرد: از آنجایی که زنان الگویی مانند حضرت زهرا (س) دارند باید به این باور برسند که می‌توانند با الگوگیری از این بانوی کرامت می‌توانند به موفقیت‌های بالای دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه زنان مربیان جامعه محسوب می‌شوند، گفت: زنان باید فرصت را مغتنم شمرده و عمر خود را صرف فعالیت‌های بیهوده نکنند و جامعه زیبا و انقلابی را که همان مسیر شهدا است را بسازند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی‌ بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: بانوان در طول انقلاب همواره مدافع نظام بودند و اگر سهمی بیشتر از رزمندگان نداشته باشند کمتر از آنان نیز سهم نخواهند داشت.


ارسال نظرات