خبرهای داغ:
جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور بانوان بسیجی در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۲۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه‌های صبر و مقاومت پیش از ظهر امروز در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد و بانوان برگزیده در زمینه‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که با همکاری نهادهای استانی و با گرامیداشت یاد و خاطره 7 هزار بانوی شهیده در کشور و 129 بانوی شهیده استان قم برگزار شد، ابتدا حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی به تکریم مقام والای شهدای زن و خانواده‌های شهدا پرداخت و جایگاه معنوی و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی برای تمام زنان به ویژه جوانان دانست.

رضا حافظی جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان استان قم به ویژه شهدای زن و خانواده شهدا بر تکریم مقام شهدا و الگو قراردادن سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) برای بانوان تاکید کرد.

در این مراسم که با استقبال قابل توجه بانوان قمی و دانش آموزان دختر مدارس قم همراه بود بانوان ورزشکار در رشته‌های رزمی نظیر کاراته و ووشو به اجرای حرکات نمایشی و رزمی پرداختند.

در ادامه این مراسم، از سوی مسئولان استانی حاضر در مراسم از خانواده شهیدان عرب خراسانی و امجدی تجلیل به عمل آمد.

ثریا پارس لاری بانوی مدال آور ورزش قم در بخش پیوند اعضا و خدیجه رضایی و ورزشکار رشته ووشو و دارنده مدال جهانی از مسابقات رزمی نیز ورزشکاران بانویی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.



ارسال نظرات