سردار احمد وحید دستجردی با حکم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به مدیرعاملی بنیاد تعاون سپاه منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۵۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار احمد وحید دستجردی با حکم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به سمت مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه منصوب شد.

پیش از این سیدپرویز فتاح عهده دار این مسئولیت بود که اکنون ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) را برعهده دارد.

سردار وحید دستجردی نیز مسئولیتهای مختلفی در سپاه و وزارت دفاع برعهده داشته که ریاست سازمان هوافضای وزارت دفاع و جانشینی وزیر دفاع در دولت نهم از جمله این مناصب است.

پرویز فتاح در این مراسم، طی سخنانی، رضایت بندگان را از نشانه های جلب رضایت الهی برشمرد و گفت: افتخار ما این است که ولایی، پاسداری و ارزشی عمل کرده و نگاه اعتقادی را در کارها مورد توجه قرار می‌دهیم.
وی برنامه محوری را از نکات بارز فعالیت های بنیاد تعاون دانست و اظهار داشت: عملگرایی و رویارویی با مسائل و مشکلات از نزدیک دیگر شاخصه مورد توجه در مدت تصدی مسئولیت در بنیاد تعاون بود که نتیجه آن انجام 120 سفر به استانها و شهرستانها می باشد که از این بین بیشترین سهم به مناطق محروم اختصاص یافت.
فتاح در پایان با تقدیر از فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه در ایجاد وحدت رویه و حمایت در انجام خدمت رسانی هر چه مطلوب تر پاسداران برای سردار احمد وحید دستجردی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
همچنین سردار احمد وحید دستجردی در سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های مثمرثمر فتاح در مدت تصدی مسئولیت مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه گفت: امیدواریم در ادامه این مسیر در چار چوب سیاستهای ابلاغی، با هدایت و حمایت فرمانده کل سپاه بتوانیم گام های موثری را در خدمت رسانی هر چه بیشتر به کارکنان برداریم.

ارسال نظرات