خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در جمع کارکنان رسمی و وظیفه این سپاه با بیان اینکه دشمنان کشور بر سر مسئله هسته‌ای با ما دشمنی ندارند بلکه با اصل واساس نظام مشکل دارند، گفت: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایرا ن با انواع ترفندها وتوطئه ها در پی براندازی نظام بودند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رحیم علی طالعی با بیان اینکه سایت‌های هسته‌ای ایران در زمان اصلاحات پلمب و تعطیل شد، افزود: درآن دوران نه تنها هیچ امتیازی به ایران نداده و تحریم ها شکسته نشد بلکه در توسعه و پیشرفت کشور وقفه ایجادشده و به ملت ایران ثابت شد که نباید در مقابل زیاده خواهی های دشمنان کوتاه بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: اگر برخی اقدامات اصلاح طلبان نبود امروز جمهوری اسلامی ایران نباید اینقدر هزینه برای هسته‌ای پرداخت می کرد واگر امروز در مسئله هسته‌ای کوتاه بیاییم به طور حتم بهانه های دیگری همچون پیشرفت های موشکی و ... را در برابر ما قرار خواهند داد.

طالعی ادامه داد: بیانیه لوزان تنها یک بیانیه و راهکار بوده و تبریک و ذوق زدگی معنا ندارد و نباید به دشمنان اعتماد بی جاکرد چرا که ازدشمنان بارها عهد شکنی و نقض مذاکرات را دیده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها