خبرهای داغ:
با حضور بانوان بسیجی سیمین شهر:
جشن میلاد کوثر با حضور بانوان بسیجی سیمین شهر و مسئولین ادارات در سالن جهاد کشاورزی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۴۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام نصیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گمیشان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به بانوان شرکت کننده در این مراسم گفت :زن در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است . یکی از عالی ترین برنامه های اسلام که این دین را سرآمد ادیان قرار داده از بین بردن تمام بی عدالتی نسبت به زن بوده است.

وی درادامه افزود :اسلام بنیان برتری طلبی های قومی ،نژادی جنسی و مالی را ویران نمود و تمام انسان ها از مرد و زن ، غنی و فقیر سیاه وسفید را در یک صف قرار داد و ملاک برتری انسان ها را تقوا و ارزش های معنوی و فضایل اخلاقی قرار داده است.

حجت الاسلام نصیری همچنین گفت : حضرت زهرا(س) اسوه زنان عالم است ، زهرایی که کوثر پیامبر و همراز علی (ع) است .

نصیری خاطر نشان کرد : حضرت زهرا(س) اسوه عصمتی است که عصاره ایمان و اراده حق و نبوغ اندیشه الهی است .

وی همچنین با اشاره به اینکه زنان بسیاری در طول تاریخ قله های ترقی را طی کرده اند گفت : زنان بسیاری به عنوان نمونه و الگو معرفی شده اند از جمله می توان به همسر فرعون و حضرت مریم حضرت خدیجه ، حضرت زینب (ع) و دیگر زنان پاکدامن اسلام نام برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گمیشان در پایان یاد آور شد :حضرت زهرا (س) دریای بیکران شور پدر و اقیانوس محبتی از برای همسرش بود دخت نبی اسلام منشا شعور و معرفت الهی تجلی گاه عشق خدایی و مظهر کمال بود و زنان ما باید از مکتب رسالت حضرت زهرا(س) الگو بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها