خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی:

صبوری مادران بزرگوارشهدا، آزادگان و ایثارگران قابل ستایش است

امروز باید قدردان مادران و همسران شهدا که مایه افتخار و مباهات نظام جمهوری اسلامی هستند باشیم چرا که آنان با خون عزیزان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۵۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیبج از قزوین، مراسم تشییع پیکر مطهر مرحومه محبوبه سادات علوی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ، مرتضی روزبه استاندار و دیگر مسئولان در گلزار شهدای امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: استان قزوین دارای افتخارات بزرگ و ماندگاری همچون سید آزا دگان است که هر کدام آنان به شکلی خدمتگزار این مرز و بوم بوده اند.

وی افزود: این بانوی پرهیزگار سال ها صبوری و تحمل را در دوری از فرزند خود متحمل شده اند و در این میان با عبادت خداوند متعال هیچ وقت از باور و ایمان خود دست بر نداشتند.

به گفته این مقام مسئول، امروز باید قدردان مادران و همسران شهدا که مایه افتخار و مباهات نظام جمهوری اسلامی هستند باشیم چرا که آنان با خون عزیزان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

مرتضی روزبه استاندار نیز در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: این بانوی پرهیزگار در راه زندگی خود همسری متدین و مادری نیکو در پرورش مبارزین رژِیم شاهنشاعی بودند که حضور این جمع می تواند به نوعی قدرشناسی محسوب شود.

این مادران پرهیزگار از کیان مقدس اسلامی پاسداری کردند

حجت الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد :مادران امروز در دامان پر مهر و محبت خود فرزندانی ارزشمند را پرورش داده اند که مایه مباهات نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: قدر شناسی از این عزیزان ضروری است به دلیل اینکه آنان در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و حماسه ایثار فرزندان خود را به جبهه حق علیه باطل اعزام کردند تا از کیان خاک مقدس اسلامی حفاظت و پاسداری نمایند.

این مسئول تصریح کرد: حضور در این مراسم قدرشناسی از اسوه ایثار، تقوا و صبوری این مادر بزرگوار است که فداکاری های بسیاری را در پرورش سید آزادگان داشته اند.

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها