نحوه ثبت‌نام در اعتکاف امسال اعلام شد
هر ساله بسیاری از مردم ایران که اغلب هم از جوانان هستند در ایام البیض (۱۳الی ۱۵ ماه رجب) در مساجد اعتکاف می کنند؛ در همین راستا مساجد سطح شهر و دانشگاه‌های تهران میزبان این مراسم معنوی می شوند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۸۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱


به‌گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه اعتکاف در مساجد سطح شهر تهران و مساجد دانشگاه های تهران به شرح ذیل است:

* اعتکاف در مسجد النبی (ص) شهرک قدس

ثبت نام اعتکاف یازدهم مسجد النبی(ص) شهرک قدس از دوشنبه مورخ 24 فروردین 1394 تا زمان تکمیل ظرفیت می باشد. ثبت نام این دوره تنها به صورت اینترنتی است و ثبت نام حضوری و تلفنی انجام نخواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مسجد النبی (ص) با آدرس اینترنتی http://masjed-alnabi.ir/ مراجعه نمایند.

*ثبت‌نام در سایت حرم رضوی

ثبت‌نام اوّلیه متقاضیان شرکت در این آئین معنوی اعتکاف از تاریخ 1394/01/18 لغایت 1394/01/25 و از طریق مراجعه به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir انجام خواهد شد.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام در اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد سال 1394 نشانی http://etekaf.aqr.ir/site/ کلیک کنید.

*اعتکاف ویژه فعالان فضای مجازی

این اعتکاف با حضور برادران فعال فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار می‌گردد. در این چند روز از برنامه های متعدد فرهنگی- مذهبی ، گعده ها و نشست های تخصصی فضای مجازی در کنار هم بهره خواهیم برد.

ثبت‌نام این اعتکاف فقط از طریق اینترنت انجام می پذیرد و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانی http://etekaf.seraj.ir/ مراجعه نمایند.

*مراسم اعتکاف هیئت رزمندگان در مسجد بازار

در این برنامه از سخنرانانی همچون حجج اسلام آقایان کاظم صدیقی، علیرضا پناهیان، مهدی ماندگاری، سید حسین مومنی، مهدی طائب و… دعوت به عمل آمده است..

مکان اعتکاف برادران: تهران- مسجد جامع بازار- شبستان چهل ستون (ویژه برادران)

مکان اعتکاف خواهران: تهران - خیابان ملاصدرا - مسجد جامع بقیه‌الله اعظم

مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 94/1/30  و دارا بودن سن بالای 18 سال از شرایط ثبت نام این اعتکاف می باشد.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت‌نام نشانی http://eheyat.com کلیک کنند.

*اعتکاف در مسجد دانشگاه شریف

اولویت ثبت‌نام با دانشجویان شریف است و بین سایرین قرعه کشی صورت می گیرد و زمان ثبت‌نام از 8 صبح 25 ام تا 12 شب 28 فروردین صورت می گیرد.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از مراسم اعتکاف دانشگاه شریف به نشانی http://azzahraa.org/ مراجعه نمایند.

*اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران

ثبت‌نام اعتکاف تا تاریخ 25 فروردین ماه 1394 از طریق پایگاه اطلاع رسانی مسجد دانشگاه تهران انجام خواهد شد. علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران به نشانی http://utmosque.ir/1393/12/2 مراجعه نمایند.

*اعتکاف در مسجد دانشگاه علم و صنعت

ثبت‌نام اعتکاف رجبیه 94 در دانشگاه علم و صنعت از روز سه شنبه مورخ 1394/01/25آغاز خواهد شد . علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از مراسم اعتکاف دانشگاه علم و صنعت به نشانی http://quran.iust.ac.ir/?p=2194 مراجعه نمایند.

*اعتکاف دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی

ششمین دوره اعتکاف مسجد امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.دانشجویان می‌توانند جهت ثبت‌نام از امروز تا 31 فروردین ماه با مراجعه حضوری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام کنند.لازم به ذکر است، علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران به نشانی Nahad.iums.ac.ir مراجعه کنند.

*اعتکاف در مسجد دانشگاه امیر کبیر

پیش ثبت‌نام اعتکاف در مسجد دانشگاه امیر کبیر از تاریخ 94/1/20  لغایت  94/2/5  به‌مدت 17 روز انجام می گیرد. دانشگاهیان و فارغ‌التحصیلان امیر کبیر به محض ثبت‌نام  می توانند در ساعات اداری  ( 9-12 و14-16 )، برای قطعی نمودن ثبت‌نام به دفتر نهاد این دانشگاه مراجعه نمایند. (اولویت ثبت نام با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام خود را قطعی نمایند.) ثبت‌نام به نشانی: http://mohavel.ir/?part=eform&inc=eform&id=36 صورت می گیرد.

*اعتکاف در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

ثبت‌نام اولیه از تاریخ 2/1/1394 لغایت 25/1/94  و شرط سنی برای ثبت نام، متولدین سال 1377 به قبل می باشد و ثبت نام قطعی بصورت حضوری و پس از اعلام نتایج قرعه کشی از تاریخ 30/1/1394 لغایت 2/2/1394 در صحن مصلی - سالن اندیشه جوان از ساعت 16 لغایت 20 با در دست داشتن 2 قطعه عکس 4*3 و کپی کارت ملی (به‌همراه اصل آن) و پرداخت بخشی از هزینه ثبت‌نام، انجام خواهد شد. علاقه‌مندان می بایست تنها به سایت مربوطه به نشانی http://www.abdolazim.com/mos/?q=node/12 مراجعه نمایند.
ارسال نظرات