با وجود قطعی راه ارتباطی در مناطق سیل زده، نیروهای سپاه وارد امدادرسانی به مردم شدند
فرماندار شهرستان نور از حضور جانشین سپاه کربلای مازندران در منطقه سیل‌زده خبر داد و بیان داشت: ضمن حضور نیروهای امدادی سپاه ناحیه شهرستان نور، برخی امکانات و اقلام امدادی سپاه نیز به منطقه رسیده و برخی هم در راه است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۹۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، هادی خنجری فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: بارش شدید باران و آب شدن برف‌ها سبب سیل در بلده شد و به تاسیسات زیربنایی و زیرساخت‌ها خسارات جدی وارد کرد و تاکنون خسارات جانی نداشت.

 

فرماندار شهرستان نور گفت: سیل به زیرساخت‌های بلده خسارات جدی وارد کرده و به‌دلیل قطع راه ارتباطی امکان وصل برق فعلا وجود ندارد.

 

فرماندار شهرستان نور از تخریب جدی بیش از 14 کیلومتر راه روستایی در این بخش خبر داد و افزود: به تاسیسات آب، مخابرات، کشاورزی، دامپروری، پل‌های ارتباطی و برق خسارات جدی وارد شده و به‌دلیل قطع راه ارتباطی همچنان برق بخش قطع است.

 

وی بیان کرد: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ادامه دارد و به روستاهایی که اعلام نیاز کردند با تانکر و آب معدنی آب‌رسانی شد.

 

خنجری با اشاره به حضور نیروهای امدادی و اعضای ستاد بحران در منطقه، ادامه داد: شهرداری‌های شهرستان هم پای کار آمدند و امکانات لجستیک، خودروها و اقلام مورد نیاز از جمله آب معدنی، نان، کنسرو و... به منطقه گسیل شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان برآورد میزان خسارات و برآورد مالی آن وجود ندارد، تصریح کرد: این موضوع پس از فروکش کردن آب و برقراری راه ارتباطی بررسی و اعلام می‌شود.

 

خنجری از تخریب صددرصدی 10 واحد مسکونی و آب‌گرفتگی و از بین رفتن وسایل بیش از 35 واحد مسکونی تا این لحظه خبر داد.

 

فرماندار شهرستان نور درباره بازگشایی مدارس این بخش نیز گفت: تمام مدارس این بخش امروز تعطیل بود لیکن برای مدارس روزانه موتور برق و آب تامین شد و از صبح فردا باز خواهند بود و تنها مدارس شبانه‌روزی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها