در پی جاری شدن سیل دیروز در غرب مازندران انجام گرفت
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: دو گروه از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور برای امدادرسانی به منطقه سیل‌زده بلده اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷



 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، مجید قلی‌پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع سیل شب گذشته با فراخوانی فرمانده‌هان حوزه‌های مقاومت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور جلسه فوری و اضطراری در نخستین ساعات بامداد امروز تشکیل و ضمن بررسی اوضاع و رصد اخبار و گزارشات دستور آمادگی و اعزام بخشی از نیروها و امکانات به منطقه بلده صادر شد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور افزود: در نتیجه این آمادگی نخستین گروه در قالب پرسنل رسمی و وظیفه گردان امام حسین (ع) چمستان در همان ساعات اولیه صبح به منظور امدادرسانی به بلده اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: بعد از ساعاتی دومین گروه نیز به همراه دو دستگاه خودرو تویوتای دوکابین همراه با وسایل و لوازم مورد نیاز تهیه شده به بخش بلده اعزام شدند.

 

قلی‌پور تصریح کرد: با توجه به خسارات وارده و تخریب پنج دهنه پل و قطع راه ارتباطی 9 روستای این بخش امدادرسانی سخت است ولی تلاش شده تا اقلام مورد نیاز به روستاهای مورد نظر که اعلام نیاز کرده‌اند، تحویل شود.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از آمادگی کامل این نیرو برای امداد و بازسازی مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده خبر داد و گفت: با توجه به حضور شخص فرماندار در منطقه در صورت نیاز و اعلام، بسیج آمادگی لازم برای اقدامات مورد نیاز را دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها