ولایتی در دیدار با سفیر پاکستان:

تقدیر از مواضع اخیر پاکستان در قبال بحران یمن

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت توسعه روابط دو کشور ایران و پاکستان گفت: از مواضع اخیر پاکستان در قبال بحران یمن تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۴۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با نورمحمد جادمانی سفیر پاکستان در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.

سفیر پاکستان در این دیدار روابط دو کشور را رو به رشد خواند و افزود: باید در روابط اقتصادی و تجاری اهتمام بیشتری شود و امیدواریم که با رفت و آمد مقامات دو کشور این امر تقویت شود.

ولایتی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به وی از مواضع اخیر پاکستان در قبال بحران یمن تشکر کرد و تأکید کرد: روابط دو کشور منحصر به فرد و دارای روابط استراتژیک است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از زمان شکل‌گیری پاکستان در سال 1947 روابط دو کشور مسلمان بسیار خوب بوده است و جمهوری اسلامی ایران علاقمند است با همه کشورهای همسایه به ویژه پاکستان ارتباط داشته باشد.

ولایتی با بیان اینکه هر دو کشور علاقمند به توسعه روابط خود هستند، خاطرنشان کرد: باید برای رفع برخی از مشکلات به ویژه مبارزه با افراط‌گرایی تلاش بیشتری شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دیدار نواز شریف با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار تاریخی بود که نقش مهمی در روابط دو کشور داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار