خبرهای داغ:
امام جمعه زاهدان گفت: همه ما جیره خور و خوشه چین فضائل و ویژگی های بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۴۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، آیت الله سلیمانی در جشن میلاد کوثر و هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت سپاه بیرجند در جمع مسئولان استانی، بسیجیان، مربیان، سرگروه ها و متربیان خواهر و برادر شجره طیبه صالحین بیرجند با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره) اظهارداشت: ما دو عالم امر و عالم خلق داریم و حضرت زهرا در عالم خلق تنها 18 سال بیشتر زندگی نکرد.

امام جمعه زاهدان با بیان گوشه ای از فضائل و ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: سخن گفتن درباره فضائل حضرت زهرا(س) دشوار است.

حضرت زهرا(س) حبیبه خدا و ام رسول خداست

وی عفت، غیرت ، حیا، حجاب، عبادات، زهد و تقوی،وفاداری و دفاع از ولایت را از جمله این ویژگی ها حضرت فاطمه (س) عنوان و ادامه داد: چطور جیره خور و خوشه چین این فضائل نباشیم و باید در خصوص این فضائل و ویژگی های این حضرت حتی اغراق هم کنیم و مقامات معنوی این بانوی بزرگ قابل درک و فهم برای هیچ یک از ما نیست.

سلیمانی با اشاره به اینکه حضرت زهرا در پیشگاه خداوند حبیبه و در پیش رسول خدا(ص) ام است، گفت: حضرت زهرا (س) مادر آخرت است و اگر فاطمه(س) نبود عالم آفریده نمی شد و امکان ندارد زهرا از رسول خدا و رسول خدا از زهرا جدا گردد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به تکریم رسول خدا به حضرت زهرای مرضیه(س) تاکید کرد: حضرت زهرا(س) مادر تمام آفرینش و تکیه گاه عالم، عمود خیمه گاه خانه امیرالمومنین علی(ع) و مادر ائمه اطهار(ع) و امت اسلامی است.

وی با اشاره به رهبری امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم پهلوی یادآور شد: شما یک انقلاب اسلامی دارید که به رهبری امام خمینی (ره) یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) در برابر طاغوت به پیروزی رسید و برای همه عزت، قدرت در جهان به دست آورد.

امام جمعه زهدان ادامه داد: این به برکت یکی از فرزندان حضرت زهرا است که موجب اقتدار ایران اسلامی و موضع گیری رهبری حکیمانه در برابر استکبار جهانی شده و امروزه کشور ایران به عنوان یک کشور مقتدر در جهان مطرح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها