خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه:

به فساد کشاندن زنان و مادران مهم ترین هدف غرب برای ضربه به خانواده های اسلامی است

امام جمعه سربیشه گفت: به فساد کشاندن زنان و مادران مسلمان مهم ترین برنامه های غرب و دشمنان خارجی برای ضربه زدن به بنیان خانواده های اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۴۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سنجری در جشن میلاد حضرت زهرا (س) در خصوص مقام و منزلت ایشان اظهارداشت: مقام و منزلت فاطمه زهرا(س) به حدی در نزد پیامبر (ص) ارزش داشت که پیامبر (ص) هر موقع به سفر می رفتند آخرین نفر با زهرای مرضیه خداحافظی می کردند و هنگامی که از سفر باز می گشتند ایشان اولین نفری بودند که پیامبر آن را زیارت می کرد.

وی افزود: امروزه دیدگاه اسلامی و دیدگاه غرب نسبت به مقام و منزلت زن بسیار متفاوت است که دیدگاه غرب در هیچ جامعه ای جایگاه و منزلتی ندارد.

امام جمعه سربیشه با تأکید بر اینکه دیدگاه اسلامی در بحث مقام و منزلت زن قابل ستایش است خاطر نشان کرد: افزایش در آمد، حق انتخاب برای تنها زیستن، تشکیل خانواده های یک نفره، ایجاد مراکز بحران تجاوز و در نهایت غارت نهاد خانواده از اهدافی است که غرب از طریق ابزار قرار دادن زنان دنبال می کند.

سنجری افزود: اعتقاد غرب این است که برای متزلزل کردن خانواده های ایرانی نیاز به بمب اتم و سرباز ندارند بلکه با فاسد کردن مادران می توان بدترین ضربه را به نهاد خانواده زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار