خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس گفت: بمب اتم واقعی همین چادرهای مشکی زنان مسلمان است و امروز دشمنان ما بیش تر از هر چیزی از چادران مشکی در هراسند.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۶۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام حسینی در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن و مادر اظهارداشت: حضرت فاطمه(س) از شان بالایی برخوردارند بطوری که آیات قرآنی متعددی در شان این حضرت وجود دارد که در این زمینه می توان به آیه مباهله و آیه تطهیر اشاره کرد.

وی افزود: ساده زیستی یکی از ویژگی های اصلی حضرت فاطمه (س) بود که باید مورد توجه همه ما مسلمانان قرار بگیرد  و باید همه ما از سبک زندگی ارزشی این حضرت بهره ببریم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس گفت: متاسفانه امروزه مشکلی که گریبان گیر همه خانواده ها است و معضلی برای ازدواج جوانان است تجمل گرایی و اسراف گرایی است که باید با مراجعه به سیره حضرت زهرا(س) و نحوه ازدواج و زندگی ایشان الگوی مناسب اسلامی خود را پیدا کنیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: حیا و عفاف یکی از مهم ترین سبک های زندگی حضرت زهرا (س) است که به ما عزت می دهد و زنان این مملکت و مادران شهدای ما به این حضرت  اقتدا کردند و توانستند شهیدانی چون شهید خرازی ها و شهید برونسی ها پرورش دهند. 
وی افزود: بمب اتم واقعی همین چادرهای مشکی زنان مسلمان است و امروز دشمنان ما بیش تر از هر چیزی از چادران مشکی در هراسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها