خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس از اعلام آمادگی این سازمان برای اجرای طرح‌های مقابله‌ای و مشارکتی با دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی با پدیده ریزگردها خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۷۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  عبدالحمید اسماعیلی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه بسیج سازندگی آماده اجرای طرح‌های مقابله‌ای با ریزگردها در استان فارس است، اظهار داشت: براساس تحقیق‌های صورت گرفته و گزارش کارشناسان مربوطه پدیده گرد و غبار به‌ نوعی گریبان‌گیر استان فارس شده که باید برای آن چاره اندیشی شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: این پدیده در برخی شهرهای جنوب و جنوب غربی  استان فارس مشکلاتی را به وجود آورده است که در این زمینه بسیج سازندگی آماده اجرای طرح‌های مختلف در زمینه مقابله با پدیده ریزگردها است.

اسماعیلی گفت: پیش‌بینی ما است که جنوب غرب و جنوب استان بیشترین خسارت را براساس پدیده گرد و غبار و وجود ریزگردها  داشته باشد و که در این راستا آماده‌ایم طرح‌های مشارکتی با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی را اجرا کنیم.

وی با تاکید براینکه امروز نگاه ما همکاری و تعامل با دولتمردان در سایه همدلی و همزبانی است، افزود: امروز بسیج سازندگی نماد خدمت و اعتماد به مردم است و آمادگی رفع محرومیت و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی را دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس از عدم همکاری برخی دستگاه‌های استانی با این سازمان در اجرای طرح‌های مختلف و رفع محرومیت‌ها انتقاد کرد و گفت: در برخی استان‌ها بیشترین پروژه را به بسیج سازندگی واگذار می‌کنند و این در حالی است که بخاطر عدم همکاری دستگاه‌های دولتی در استان فارس برخی مواقع شاهدیم بخاطر این موضوع، کمترین اعتبارات به استان فارس اختصاص می‌یابد.

اسماعیلی تصریح کرد: جای سوال است که چرا در استان فارس با توجه به محرومیت‌های موجود کمترین همراهی و هماهنگی صورت می‌گیرد.دستگاه‌های اجرایی باید بیشترین همراهی و همکاری را با بسیج سازندگی داشته تا روز به روز شاهد رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها