با عنوان «فردای انقلاب» صورت می‌گیرد؛

برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب»، با حضور 150 نفر از فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۱۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌رضا دهفولی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، گفت: اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب»، با حضور 150 نفر از فعالان این اتحادیه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: شرکت کنندگان در این اردو اعضای برگزیده اردوی جهاد اکبر سال گذشته خواهند بود که در دوره‌های تخصصی «فردای انقلاب» شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله نخبه‌پروری، اولین دوره از سلسله اردوهای «فردای انقلاب» در سال جاری با حضور 150 نفر از فعالان و منتخبان این تشکل که حائز نمره‌های قبولی از آزمون‌های سیزدهمین دوره اردوی جهاد اکبر شده‌اند، برگزار می‌شود.

دهفولی با بیان اینکه این اردو در قالب کلاس‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی مهارتی تشکیل می‌شود، گفت: کلاس‌های کارگروه سیاسی این اردو در زمینه‌های جریان‌شناسی سیاسی، اقتصاد مقاومتی و انقلاب‌های جهان و کارگروه فرهنگی نیز در مباحث جریان‌شناسی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و سبک زندگی انسان انقلابی و سینمای متعهد به انقلاب با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه کلاس‌های کارگاهی در قالب مهارت‌های مدیریت زمان، مطالعه و نویسندگی برگزار می‌شود، افزود: در این اردو افراد پس از مصاحبه به کارگروه تخصصی در هفت حوزه تشکیلات، تحلیل سیاسی، سیر تفکر، جریان شناسی فرهنگی، تاریخ تحلیلی صدر اسلام، تاریخ تحلیلی معاصر و مطالعات قرآنی تقسیم خواهند شد تا در مراحل بعدی به فعالیت تخصصی ادامه دهند. 

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: این اردو از سه شنبه 25 فروردین به مدت سه روز در شهر کرمان و با مشارکت و میزبانی انجمن‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار