جشن میلاد کوثر در ناحیه قائم شهر برگزار شد

همزمان با هفته مبارک زن ومیلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س)ویژه برنامه جشن میلاد، در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۳۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

 

 


خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر حجت الاسلام حسینی کارشناس علوم دینی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س)وگرامیداشت هفته زن گفت : انسان به سه روش می تواند با خالق رابطه داشته باشد1-از طریق احساسات که همان حواس پنجگانه می باشد وتمام موجودات از این حس برخوردارنداما آسیب پذیر است2-از طریق ادراکات که هم شامل مسلمان می باشد وهم کافر وسومین روش رابطه وحی است که خاص مومنین است، یعنی کسی که نه ترس به دلش راه دارد ونه افسردگی واین روش بهترین مسیربرای ارتباط با خداوند است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در کنار سفره قرآن وعطرت قرار گرفتیم افزود :  قرآن برای هدایت همه فرستاده شده است و راه هدایت از گمراهی مشخص شده در صورتی که کسی خواستارآن باشد.

حسینی در ادامه اظهار نمود :  بد ترین حالت برای انسان لجاجت اوست،مردم 4444معجزه از پیغمبردیدنداما برخی مثل    ابو جهل ها وابولهب ها آن را باور نکردند وبر گمراهی خود اسرار ورزیدند.

وی در پایان با اشاره به سخن حضرت علی(ع) که فرمود :" قرآن آنقدر تفسیر دارد که اگر نوشته شود به اندازه بار70 شتر کاغذ جمع می گردد" خاطر نشان کرد : در تفسیر وتأویل قرآن کسی به صلاحیت ندارد مگر راسخون که همان ائمه اطهار(ع)هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها