فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید جهان است زیرا بیشترین کلاهک های هسته ای را در اختیار دارند.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۴۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 گفت: ایران هیچگاه بدنبال سلاح هسته ای نبوده و نیست و دشمنان این نظام و انقلاب بخصوص آمریکا ازپیشرفت روز افزون ایران بخصوص در بحث هسته ای واهمه دارند.

وی در ادامه بیان داشت: این خصومت بخاطر این است که روزی ایران مستعمره آمریکا بود و تمامی سرمایه های این ملت را غارت می کردند ولی امروز ایران تنها کشوری است که جلوی زورگویی های آمریکا ایستاده و معادلات سیاسی آمریکا را در منطقه خاورمیانه بر هم زده است.

سرهنگ سهرابی در ادامه عنوان داشت: بزرگترین تهدید جهان آمریکا و رژیم صهیونیستی است زیرا بیشترین کلاهک های هسته ای را در اختیار دارند و خیلی راحت جهت سلطه بر کشورهای دیگر از آنها استفاده می کنند و سازمان ملل نیز همگام و هماهنگ با آمریکاست و بدون اجازه آمریکا هیچ بیانیه ای را صادر نمی کند .

فرمانده سپاه ناحیه میناب افزود: در توافق نامه هسته ای آمریکایی ها اعلام کردند که توافق بد با ایران نمی کنیم که این موضوع بعد از بیانیه لوزان سوئیس مشخص شد و آمریکایی ها خلاف چیزی که در بیانیه مشخص شده بود حرف زدند که این دشمنی آشکار آمریکا با ایران را می رساند.

سهرابی خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ما باید با دقت و هوشیاری کامل مذاکرات را دنبال کنند و در صدور بیانیه ها نهایت دقت را داشته باشند که حقی از ملت ضایع نشود.

ارسال نظرات