به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) از الگوهای برتر حجاب و تحصیل استان کردستان به همت بسیج کارمندان با عنوان رهپویان تحصیل و تذهیب تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۴۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی زندیه دبیر شورای فرهنگی استانداری در این نشت با اشاره به اهمیت نقش زن در جامعه و نیز اهمیت حجاب در زند این بزرگواران گفت: برابر مصوبه شورای فرهنگی استانداری از فرزندان کارمندانی که علاوه بر کسب رتبه های برتر علمی، در زمینه حجاب و عفاف نیز از سوی مدارس بعنوان الگوهای برتر معرفی شده اند، تجلیل به عمل می آید.

 
دبیر شورای فرهنگی  استانداری و مسئول سازمان بسیج کارمندان در اولین نشست تقدیر از رهپویان تحصیل و تهذیب که در فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد با اشاره به وظایف شورای فرهنگی در فرهنگ سازی بیشتر و بهتر در زمینه حجاب بیان داشت: برای این دانش آموزان و نیز والدین گرامی آنان همین افتخار کافی است که الگوی آنان حضرت فاطمه زهرا (س) است .
 
زندیه در ادامه افزود: در سال 94 از دانش آموزان سایر شهرستان ها نیز که بعنوان الگوهای برتر حجاب و تحصیل معرفی شده اند تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
در پایان این نشست با اهداء لوح و هدایایی از سوی استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس و شورای فرهنگی استانداری از الگوهای برتر حجاب و عفاف تجلیل شد.
ارسال نظرات