اکاذیب هاشمی؛ تسلای قلب فتنه‌گران!

خاطره‌سازی‌های جعلی هاشمی رفسنجانی...
کد خبر: ۸۵۱۰۸۱۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه‌ی شرق ضمن حمایت از اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بانوی انقلاب ، انتقاد‌های دلسوزان هاشمی و نظام از وی را «تخطئه جایگاه تاریخی هاشمی در انقلاب» دانست .

شرق به قلم مسعود کاظمی نوشت :« باز هم نقل خاطره‌ای از امام(ره) توسط هاشمی و هجمه متقابل مخالفان، فضای سیاسی ایران را وارد منازعات جدیدی کرد. روز یکشنبه یار نزدیک‌ امام (ره) بین خانواده او قرار گرفت و با ذکر خاطراتی از ایشان و همسر مرحومشان، انتقاداتی را متوجه برخی مسائل جاری در حوزه سیاست داخلی ایران کرد. اما با کمترین فاصله زمانی ممکن مخالفان موج بزرگی از انتقاد به هاشمی را کلید زدند. »

کاظمی با استناد به یکی از جملات امام (ره) نوشت: ««هاشمی زنده است چون نهضت زنده است»؛ این یکی از کلیدی‌ترین جملات امام (ره) درباره شخصیت هاشمی است که می‌توان گفت نظیر آن درباره هیچ شخصیت دیگری بیان نشده است.»

آیت الله هاشمی رفسنجانی در همایش بانوی انقلاب که به مناسبت بزرگداشت یاد بانو خدیجه ثقفی (همسر امام خمینی(ره)) برگزار شده بود علاوه بر نقل برخی خاطرات از امام(ره) ، همچنین اظهار داشت :« اگر می‌بینید برخی از خشک‌مقدس‌ها و دلواپسان اذیت می‌کنند، همان‌هایی هستند که قبلاً امام را هم اذیت می‌کردند.»

گفتنی است اظهارت اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیاری از دلسوزان انقلاب اسلامی را که بنیانگذار آن معتقد بود «ملاک حال فعلی افراد است» به انتقاد وا‌داشت.

پیش از این نیز خاطره‌سازی‌های جعلی هاشمی رفسنجانی از بنیانگذار انقلاب اسلامی منجر به سوت کف ممتد رسانه‌های استکباری و جاسوسان سرویسهای خارجی شده بود

ارسال نظرات