کد خبر: ۸۵۱۰۸۱۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

عدم اعطای مجوز به اپرای «سعدی» از سوی ارشاد به علت داشتن تک خوان زن سوژه‌ی داغی برای لشگرکشی رسانی‌ایِ مطبوعات و خبرگزاری‌های جریانات غربزده و حامی فتنه گشته است .

ایلنا که به طور جدی پوشش اخبار مربوط به این اپرا و شخص بهروز غریب پور را بر عهده گرفته است نوشت :« مستند «من از چشمانتان می‌پرسم»به کارگردانی سوگل اسلامیان به زندگی و آثار بهروز غریب‌پور می‌پردازد.»

انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند،در خانه هنرمندان ، مستند «من از چشمانتان می‌پرسم» را نمایش می دهد .

لازم به ذکر است که غریب پور در عصر اصلاحات ، مشاور فرهنگی (شهردار تهران) و مدیر «فرهنگسرای بهمن» به شمار می رفت، او از سال 1383 از «رامین جهانبگلو» (جاسوس تابلودار CIA) برای برگزاری جلسات سیاسی- فرهنگی در خانه هنرمندان دعوت می کرد و این جلسات که با حضور سفیر لهستان برای تئوریزه کردن «استراتژی جنگ نرم» تشکیل می شد، جلساتی که تا هنگام بازداشت جهانبگلو به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» ادامه داشت.

یکی از مهمترین اقدامات مشترک غریب پور و جهانبگلو دعوت از 3 تن از «رهبران کودتاهای ی مخملی سازمان سیا در اروپای شرقی» و یکی از جاسوسان آمریکایی- کانادایی به خانه هنرمندان بود. «الکساندر اسمولار» و «آدام میچنیک» (رهبران فروپاشی لهستان) به همراه «آگنش هلر» (از رهبران فروپاشی مجارستان) که اسناد جاسوسی آنان برای CIA سالهای پیش در رسانه های جهان منتشر شد، یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 به تهران آمدند و ضمن توهین به انقلاب اسلامی، در خانه هنرمندان پیرامون «گذار به دموکراسی» و شیوه دگرگون کردن جمهوری اسلامی با ابزارهای براندازی نرم سخنرانی کردند. همچنین غریب پور سال ها امکانات خانه هنرمندان را به پیشبرد برنامه‌های «کیان تاجبخش» (عامل جرج سوروس و جاسوس CIA) اختصاص داد. تاجبخش با هماهنگی و همکاری مدیرعامل وقت خانه هنرمندان در اسفند 1383 از رئیس مجلس سنای کشور هلند- که بودجه 15 میلیون یورویی برای براندازی جمهوری اسلامی را تصویب و تایید کرده- برای حضور در خانه هنرمندان دعوت کرد. تاجبخش در سال 1386 و 1388 دوبار بازداشت شد و به جاسوسی برای آمریکا اعتراف کرد و سرانجام در دادگاه حوادث پس از انتخابات مجرم شناخته شد.


ارسال نظرات